30 Kasım 2014 Pazar

DAMALI PASTA




Kızımın doğum günü pastasını klasiğin dışında yapmak istedim....Bu 3 renkli damalı pasta çıktı ortaya...
3 tane kakaolu ,vanilyalı ve pembe gıda boyasıyla renklendirdiğim 3 kek yaptım.
Keklerin boyutunan daha küçük olan bir tabağı kalıp kullanarak çemberler çıkardım.3 parça elde ettim
3 renk krema hazırladım.
kakaolu kekin içine pembe ,pembenin içine vanilyalı keki koyup (halkaları koyarken yapışsın diye az krema sürdüm)bütün bir kek oluşturdum.İnce bir tabaka kakaolu krema sürdüm.İkinci katına vanilyalı kekle başladım .içine pembe ortaya kakaolu ve yine bütün kek  elde ettim.yine ince tabaka krema...son kata pembe kekle başladım.içine kakaolu , sonra pembe keki koydum .Pastanın bütününe krema sürdüm ve ganajla kapladım...Sonrasında  renkli krema ve drajelerle süsledim ...

24 cm lik kalıp kullandım.
3 yumurta
3 kahve fincanı şeker
3 kahve fincanı un
yarım kahve fincanı ılık süt
yarım kahve fincanı sıvı yağ
1 çay kaşığı k.tozu
vanilyalı ve kakaolu pasta kreması....

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
TuzBİBER Dergisinin son sayısı için tıklayınız.