14 Kasım 2012 Çarşamba

PALAMUT


Palamut bitmeden son defa yapayım dedim...Palamut gider ,yerine lüfer gelir...Ben de yapmaya devam ederim...Hafta sonu balık günü bizim için...Yemek yapmaktan kurtuluyorum kurtulmasına....Eeee balık sofrası sonrası iş daha çok bence..SİZCE ????
FIRINDA.....
İki tarafını hafif tuzladığım palamut dilimlerini fırın tepsisine dizip ızgarasında iki tarafıda kızarana kadar pişiriyorum...

TAVADA....
Palamut dilimlerini  çok az tuz eklediğim mısır unuyla  iki tur unluyorum .(daha kıtır oluyor) kızdırmış olduğum yağda kızartıyorum...Yanına bol yeşillikli salata..... 

Palamut dilimlerini pişirmeden önce 15 dk.kadar tuzlu suda bekletiyorum...Hem kanı gidiyor , hem de daha lezzetli oluyor...


2 yorum:

mutfagabuyrun dedi ki...

en sevdiğim balıktır caım.nefis olmuş.ellerine sağlık.sevgiler.

Adsız dedi ki...

Kılçığının az olması ve lezzetinden dolayı sevdiğim balık:))ellerinize sağlık

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
TuzBİBER Dergisinin son sayısı için tıklayınız.