2 Mayıs 2012 Çarşamba

ÇOK YÖNLÜ BLOGGER ÖDÜLÜ


Arkadaşım bir kase lezzetten geldi bu ödül. Kendisine çok teşekkur ediyorum..
Ödülün kuralları varmış...
1- 11 arkadaşa verilecek ..
     http://karadenizsofrasi.blogspot.com ,http://ugurbocegi1.blogspot.com..ve beni ziyaret den arkadaşlarıma...
2- bloglara haber  bırakılacak...

3-Kendinizle ilgili 7 gerçek paylaşılacak...
    2007 yılında blogcuyla başladım...blogcudaki değişim ve sorunlardan sıkıldım . Blogspota geldim.
    Sizlerin  beni  ziyareti sevindiriyor.
    Değişik yemek tarifi görünce hemen mutfağa gidip yapmak istiyorum.
    Yağ oranı çok olana yemek ve hamurişi tarifleri  ilgiimi pek çekmiyor.Hemen kendime göre değiştiriyorum tarifi..
    Ailem herşeyden önce geliyor...Onları çook ama çoook seviyorum.
    Kızımla yemeklern fotoğraflarını çekerken boolca atışıyoruz:)))
    Mutfakta uğraşırken önümde ,arkamda dolaşılmasından hoşlanmıyorum nedense...
 
4-ödülü verene teşekkur edilecek.
5-Versatile ödül fotosu eklenecek...

























Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
TuzBİBER Dergisinin son sayısı için tıklayınız.