10 Şubat 2012 Cuma

TAHİNLİ KEK

















MERHABALAR HEPİNİZE.....
Blogcuya ilk başladığımda bu adreside almıştım . Belki bir gün gerekebilir diye...O gün bu günmüş. Bıktım artık blogcunun yenilik adına yaptıklarından. Sayfalar dosdoğru acılmıyor. Birşey bakmak istiyorum sürekli hata veriyor , en önemlisi şablonumu göremiyorum . Niye benim isteğime bırakmadılar değişimi kabul etmeyi dedim veeeeeee......buraya taşındim....

MALZEMELER
4 YUMURTA
3 FİNCAN ŞEKER
4 FİNCAN UN
YARIM SU BARDAĞI SIVIYAĞ
YARIM SU BARDAĞI TAHİN
1 PAKET KABARTMA TOZU
KEK HAMURUNUN ÜZERİ İÇİN AYRICA TAHİN VE ŞEKER

Kek hamuru hazırlanır . Kalıba dökülür . Üzeri ince bir tabaka tahinle kaplanır ve toz şeker serpilir . 170 derece fırında pişirilir…

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
TuzBİBER Dergisinin son sayısı için tıklayınız.