10 Şubat 2012 Cuma

TAZE MEYVELİ KEK


Havaların sıcaklığı beni bunalttı gerçekten. evin içinde dolanıp duruyorum ama bilgisayarın başınada oturamıyorum nedense...Aydın inanılmaz sıcak...Hafta sonları yazlığa annemlerin yanına gidiyorum da biraz nefes alıyorum...deniz falan derken serinleyip geliyorum. evde klima çalışıyor ama .....neyse canım , heryerde sıcaklık var...mevsimi tabiki ,yapacak elbette...size güzel ve yerken ferahlık veren bir kek tarifi....kiraz ve vişne bitmeden mutlaka deneyin derim...

3 yumurta

3 fincan un + 1 fincan nişasta

3 fincan şeker

1 fincan süt

1 fincan sıvıyağ

1 paket kabartma tozu

yarım limonun suyu

1 şeftali 5 kayısı 10 tane vişne veya kiraz (kiraz kullandım)(tarifte yoktu ama ben 2 tanede erik kullandım)

sos için-------2 kaşık şeker ,1 kaşık sıvıyağ ,2 limonun suyu ,1 paket vanilya 4 kaşık su


kek hamurunu hazırlayıp kalıba döktükten sonra ,küçük doğranmış meyveleri üzerin serpiştirdim. 170º fırında pişirdim. kek fırından cıkınca sos için verilen malzemeleri karıştırıp kekin üzerine gezdirdim. soğuyunca pudra şekeri serptim ve.....servise hazır



1 yorum:

bırtutamkekik dedi ki...

merhabalar:)
ne hoş bir sayfa bu böyle.
emeklerinize sağlık.
katıldım hemen izleyicileriniz arasına.
bende sizi beklerim sayfama,arzu ederseniz tabiki.
kucak dolusu sevgilerimle..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
TuzBİBER Dergisinin son sayısı için tıklayınız.